ماب زامبی پیگ من
نوشته شده توسط : Diamond-Elitegames

این مابی که میبینید زامبی پیگ من است و با شمشیر طلایش(ممکن است انچنت داشته باشد)به شما حمله می کند که البته در حالت عادی کاری به شما ندارد مگر اینکه او را بزنید؛آنوقت تا شعام 100 بلاکی آنجا همه ی زامبی پیگ من ها به شما حمله می کنند که تنها راه فرار این است که سه بلاک زیر پایتان بگذاریدر (زیرا وقتی عصبانی شونو از دو بلاک میپرند و سرعتشان دو برابر شما می شود) به صورتی که راه نداشته باشند تا بالا بیایند.

این ماب در ندر اسپاون می شود ولی در (over world) از برخورد خوک با صاعقه بوجود می آید.

با لاوا و آتش رابطه ی خوبی دارند و آتش نمی گیرند.

20 واحد جونشه(10 قلب)❤

دمیج  که به شما میزنه بین 7 (3.5) تا 13 واحده(6.5 قلب)❤

دراپ ها:گوشت زامبی و گلد ناگت

دراپ های کمیاب:شمش طلا،شمشیر طلا وکلاهخود طلا

 

 

 

 

لایک و کلید روی تبلیغات فراموش نشه❤(ما از راه همین تبلیغات فعالیت میکنیم).

آیدی کانال تلگرام:@elite_games

پیج اینستاگرام:elite__games (با دو تا آندر لاین)

آیدی خودم:@mrsjoon




:: برچسب‌ها: زامبی پیگ من , zombie pigman , زامبی , zombie , ماینکرفت ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: